11818; Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurum’unun 21/07/2014 tarih ve 2014/DK-YED/374 sayılı kararı ile birlikte, bilinmeyen numaraların yanı sıra rehberlik ve bilgi hizmetlerini de sunmaktadır. 11818 Rehberlik ve Müşteri Hizmetlerine ait olan 11818; uzman kadrosu ile 7/24 hizmet vermektedir.
11818’i ister sabit hatlı telefonunuzdan isterseniz cep telefonunuzdan arayabilir; hem sabit hem de cep telefonu numaralarını sorgulayabilirsiniz. 11818 Rehberlik Servisleri sayesinde sadece tek bir numarayı arayarak;
11818 olarak; ilerleyen zamanlarda hizmete açacağımız yeni rehberlik servislerimizle, siz değerli müşterilerimize her zaman en doğru ve güncel bilgiyi sunmaya devam edeceğiz.
Kurumsal müşterilerimizin stratejik olarak; müşteri hizmetlerinin tüm kanallarını yönetmek, müşteri memnuniyeti, bağlılığı ve değeri yaratmak, bu kanallarla yapılan satış odaklı projelerle müşterilerimize yeni imkanlar sağlamak.
Türkiye’de, müşteri memnuniyetini en iyi şekilde sağlayan en büyük "Müşteri Hizmetleri Merkezi" ve ülkemizdeki istihdama, köken ve cinsiyet ayırımı yapmadan sağladığımız katkı ve katma değerle, EMEA Bölgesi’nde lider kuruluş olmak.
assisTT, %100 Türk Telekom iştiraki olan Müşteri Hizmetleri ve Çağrı Merkezi şirketidir. Kasım 2007'de kurulan assisTT, verdiği çağrı merkezi hizmetlerinin yanında müşterilerinin satış ve pazarlama faaliyetlerinde bulunmalarına yönelik veri üreterek geleneksel çağrı merkezi fonksiyonlarından daha fazlasını sunmaktadır.
assisTT, bir çağrı merkezinden ziyade, müşteri irtibat noktası olarak hizmet vermektedir. Sadece Türk Telekom'a değil, başka kurum ve şirketlere de hizmet vermekte olan assisTT, şu anda Türkiye'nin en büyük 2. çağrı merkezi ve kısa zamanda Türkiye'de çağrı merkezi işinin standartlarını belirleyen şirket olmayı hedeflemektedir.
• Faaliyetlerimizi, kurumsal müşterilerimizin beklentilerine ve yasal mevzuata uygun olarak gerçekleştirmek,
• Kalite ve verimliliğimizi sürekli geliştirmek,
• Müşteri bilgilerinin korunması ve gizliliğinin sağlanması için bütünlük ve erişilebilirlik ilkelerine bağlı tüm önlemleri almak,
• Hizmetlerimizi; tecrübelerimizin kattığı bilinç ve günün şartlarına en uygun teknolojileri kullanarak zamanında ve doğru gerçekleştirmek,
• Müşterilerimizin ve çalışanlarımızın memnuniyetini ilke olarak benimsemek ve memnuniyeti arttırıcı faaliyetlerde bulunmak,
• Tüm şikâyetleri zamanında değerlendirmek ve şikâyete sebep olan mağduriyeti gidermek,
• Müşteri şikâyetlerini, müşteri memnuniyetini arttırmayı sağlayacak fırsatlar olarak görmek ve değerlendirmek,
AssisTT Rehberlik ve Müşteri Hizmetleri A.Ş.
Adnan Kahveci Cad. Küçükyalı Türk Telekom Binası
No:14/6 Küçükyalı/ İstanbul
Vergi NO : 091 049 43 82
Vergi dairesi : Boğaziçi Kurumlar
Kişisel verileriniz 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (‘’KVKK’’) ve sair mevzuat hükümleri çerçevesinde işlenebilecek olup, ilgili mevzuat gereğince Şirketimiz Assistt Rehberlik ve Müşteri Hizmetleri A.Ş. ve 11818 Rehberlik ve Müşteri Hizmetleri A.Ş.(11820) kişisel verilerinizin hukuka aykırı olarak işlenmesini önleme, hukuka aykırı olarak erişilmesini önleme ve muhafazasını sağlama amacıyla, uygun güvenlik düzeyini temin etmeye yönelik tüm teknik ve idari tedbirleri almaktadır.
Şirketimiz gerek uhdesinde bulunan çeşitli kişisel verilere ilişkin Veri Sorumlusu olarak, gerekse de sözleşmeler ve verilen hizmetler kapsamında KVKK ve ilgili mevzuat kapsamında, kişisel verilerinizi mevzuata uygun olarak aşağıda yer alan bilgilendirme ve amaçlar kapsamında işleyebilmektedir.
Şirketimiz işbu Beyan’ın 1.b bölümünde belirtilen amaçlar dahilinde yine aynı bölümde belirtilen kişisel verileri aşağıda belirtilen amaçlarla yine aşağıda belirtilen kişi ve kurumlara aktarabilecektir.
Kişisel verileriniz Şirketimiz tarafından farklı kanallar ve farklı hukuki sebeplere dayanarak; sunduğumuz ürün ile hizmetleri sağlamak, geliştirmek ve ticari faaliyetlerimizi yürütmek amacıyla toplanmaktadır. Bu süreçte toplanan kişisel verileriniz; çalışanlarımız ve temsilciliklerimiz aracılığıyla veya ilgili mevzuat kapsamında ticari faaliyetlerimizi yürütmek hukuki sebebiyle toplanmaktadır. Bu hukuki sebeple toplanan kişisel verileriniz 6698 sayılı Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında bu Aydınlatma Metni’nin (b) ve (c) maddelerinde belirtilen amaçlarla da işlenebilmekte ve aktarılabilmektedir.
Şirketimiz, işlediği kişisel verileri mevzuatla belirlenen sürelerde saklamakta olup, mevzuatta ayrıca süre belirlenmemiş olması halinde; kişisel veriler şirketimizin o veriyi işlerken sunduğu hizmetlerle bağlı olarak Şirketimizin uygulamaları ve ticari yaşamının teamülleri uyarınca işlenmesini gerektiren süre kadar ve bu süreden sonra sadece olası hukuki uyuşmazlıklarda delil teşkil etmesi amacıyla uygulamada gerekliliği ortaya konulan süreler boyunca saklanmaktadır.
Belirtilen sürelerin sona ermesinden sonra söz konusu kişisel veriler silinmekte, yok edilmekte veya anonim hale getirilmektedir.
KVKK 11. Maddesi uyarınca Şirketimize başvurarak;
Haklarınız bulunmaktadır.6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında Assistt çalışanları dışında (Müşteri,Tedarikçi,Danışman vs.) kişisel verilerinizle ilgili tüm soru ve taleplerinizi www.assistt.com.tr adresinde bulunan başvuru formunu doldurarak ve kimlik tespit edici belgeler ile Assistt’in Saray Mahallesi, Ahmet Tevfik İleri Cad. A4 Plaza, Türk Telekom Teknoloji Merkezi No:5, 34768 Ümraniye/İstanbul adresine bizzat elden teslim edilerek, noter kanalıyla gönderilerek veya assistt@hs02.kep.tr adresine güvenli elektronik imzalı olarak iletebilirsiniz.
Assistt Çalışanları, kişisel verileri ile ilgili tüm soru ve talepleri için www.assistt.com.tr adresinde bulunan başvuru formunu indirerek doldurur. Form taratıldıktan sonra Mıknatıs (ortak/) sistemine yüklenerek talep açılır. İdari kadro ve operasyon çalışanlarının talepleri ilgili lokasyondaki İK İş Ortaklarına, Dış Kaynak çalışanlarının talepleri Ücret ve Yan Haklar Müdürlüğü’ndeki ilgililere düşer. Talep sahibine dönüş sağlandıktan sonra talep kapatılır.
Talebin niteliğine göre talep en geç otuz gün içinde ücretsiz olarak sonuçlandırılır. Ancak, işlemin ayrıca bir maliyeti gerektirmesi hâlinde, Assistt tarafından Kişisel Verileri Koruma Kurulunca belirlenen tarifedeki ücret alınır.
Şirketimiz, KVKK 12. maddesine uygun olarak, işlemekte olduğu kişisel verilerin hukuka aykırı olarak işlenmesini önlemek, verilere hukuka aykırı olarak erişilmesini önlemek ve verilerin muhafazasını sağlamak için uygun güvenlik düzeyini sağlamaya yönelik gerekli tedbir ve kontrolleri almakta, bu kapsamda gerekli denetimleri yapmakta veya yaptırmaktadır.
Şirketimiz, KVK Kanunu’nun 12. maddesine uygun olarak, kendi bünyesinde gerekli denetimleri yapmakta veya yaptırmaktadır. Bu denetim sonuçları Şirketin iç işleyişi kapsamında konu ile ilgili bölüme raporlanmakta ve alınan tedbirlerin iyileştirilmesi için gerekli faaliyetler yürütülmektedir. Şirketimizin mevcut çalışanlarının ve iş birimi bünyesine yeni dâhil olmuş çalışanların kişisel verilerin korunması konusunda farkındalığının oluşması için gerekli sistemler kurulmakta ve çalışanlara gerekli eğitimler verilmektedir.